Nekaj časa nazaj smo se v našem podjetju začeli precej spraševati, kaj narediti z našim marketingom. Imeli smo namreč težavo, da je bil naš marketing precej slab, oziroma se nam je tako vsaj zdelo. Nismo več opažali toliko novih strank. Glede na to, da pa smo bili ponosni in samozavestni v naše izdelke, smo predvidevali, oziroma bili kar prepričani, da je težava povezana z marketingom. Tako smo začeli planirati, kaj narediti, da se ta izboljša.
Ko smo si ogledali, kakšen je naš trenutni marketing, pa smo ugotovili, da se moramo morda usmeriti v neko drugo smer in sicer za digitalni marketing. Zdelo se nam je namreč, da smo na spletu precej mrtvi, oziroma se skoraj nikjer ne pojavimo. To pa je bila velika luknja v našem podjetju, kajti danes je vse digitalno, ter se ljudje po navadi odpravijo direktno na splet, ko kaj iščejo. Zato smo se osredotočili na to, da si ustvarimo dober profil.
Najprej smo se osredotočili na našo spletno stran. To smo na sicer imeli, vendar se nam je zdela precej preprosta, skoraj bedna in pusta. Zato sem organiziral ekipo, ki je poskrbela, da naša spletna stran pove veliko več in privabi več ljudi. S tem se nam je že zdelo, da smo naredili dober korak v digitalni marketing. Nato smo k spletni strani dodali še nekaj člankov, ki so opisovali s čem se ukvarjamo. Ti so prispevali k raznim iskalnim algoritmom, tako da je začelo našo spletno stran predlagati na spletu, ko je kdo iskal storitve, ki jih nudimo.
Prav tako smo se tudi odločili, da se osredotočimo na socialna omrežja. Ta so za digitalni marketing precej pomembna. Uporablja jih praktično vsak, tako da bi se tam lahko tudi precej dobro predstavili in dosegli širšo okrožje ljudi. Z vsemi temi rečmi pa se nam je potem zdelo, da smo dosegli zelo veliko in predvsem veliko novih oči.